Vyjádření MultiSport: Komunikaci s klienty vylepšíme
Rádi bychom zareagovali na aktuální zprávy o tom, že došlo k rozvázání spolupráce s několika našimi firemními klienty. Byť se jedná jen o velmi malý zlomek z celkového počtu 12 000 firem, kterým poskytujeme naši MultiSport kartu, bereme situaci velmi vážně a chceme se omluvit za způsob, jakým ukončení spolupráce proběhlo. Uvědomujeme si, že oznámení prostřednictvím datové schránky, jakkoliv je v souladu se smlouvou, není šťastné řešení. Právě proto nyní pracujeme na tom, aby byla naše komunikace v těchto případech srozumitelnější a osobnější.
V naprosté většině případů máme se svými klienty i partnery dlouhodobou a bezproblémovou spolupráci. Je však pravda, že ve výjimečných případech může dojít i k ukončení spolupráce z naší strany. Důvody k ukončení mohou být různé, nejčastěji jde o opakované porušování smluvních podmínek nebo o dlouhodobě neudržitelnou podobu spolupráce. Ve všech případech předchází výpovědi důkladná analýza situace konkrétní firmy a snaha najít jiné řešení, například úpravu ceny nebo podmínek spolupráce, pokud je to možné.
Individuální nastavení má však svoje limity. MultiSport karta je v zásadě jednotný produkt s pravidly platnými pro všechny. Limitovat například počet návštěv na jednu kartu jinak než dle obecného pravidla “jeden vstup denně” není u současné karty proveditelné. Nicméně i v tomto vnímáme hlas trhu a zvážíme, zda dává smysl naši nabídku rozšířit či inovovat právě tímto směrem.
Děkujeme za zpětnou vazbu, poučíme se z ní. A ještě jednou se omlouváme všem, kterých se necitlivá komunikace dotkla.
Zaměstnanci, kteří se věnují sportu, jsou asi o 30 procent méně nemocní. Téma obecného zdraví se objevuje v debatách o důchodech nebo rostoucích nákladech na zdravotnictví. Jenže statistiky jsou…
Letos na jaře poskytl náš CEO Miroslav Rech rozhovor pro magazín Arval Life, který patří mezi spokojené klienty MultiSportu. Kartu u nich využívá téměř 80 % zaměstnanců.