Přeskočit na obsah

Zpět na kategorie

Ze života MultiSportu

MultiSport Benefit s.r.o. mění obsazení ve svém vedení. Prioritou budou produktové inovace a strategické změny v komunikaci.
Miroslav Rech

MultiSport Benefit s.r.o. mění obsazení ve svém vedení. Prioritou budou produktové inovace a strategické změny v komunikaci.

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila svého generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech, zkušený obchodník s mnohaletou praxí z oblasti telekomunikací, bankovních produktů a především benefitů. Jeho dlouhodobým cílem bude udržet společnost na první příčce mezi sportovními a relaxačními benefity na trhu.

MultiSport od čerstvého CEO očekává novou perspektivu. Z přezdívané karty do fitka se postupně buduje stále dostupnější možnost sportování i pro lidi, kteří například teprve začínají. „Rádi bychom byli lidem blíž. Nezáleží na tom, zda jste profesionální sportovec nebo se chcete jen rekreovat ve svém volném čase. Nabídka MultiSport je velmi různorodá, a tak si přijde na své opravdu každý. Letos v létě jsme například zařadili do nabídky vybrané české hrady a zámky,“ uvádí Miroslav Rech.

MultiSport chce podpořit v lidech myšlenku, že sport není jen o velkých svalech a vyrýsovaných postavách a fitness centra nejsou místem předsudků. Sportovní aktivity je možné dělat svobodně, jen tak pro zábavu nebo se opravdu zaměřit na prevenci svého zdraví. Obrovskou výzvou zůstává také oblast manuálně pracujících zaměstnanců, kteří se už tak potýkají s každodenní zátěží a motivace sportovat tak klesá.

MultiSport chce i nadále usilovat o post lídra na českém trhu v oblasti sportu a relaxace s důrazem na work-life balance zaměstnanců. Ti mohou být stále díky covidové době obezřetnější a jen pomalu se vracejí ke svým původním sportovním návykům. „Pohyb a relax by měly být nedílnou součástí života každého z nás. Naším cílem je vzbudit v těchto lidech novou motivaci a podpořit je v jejich cílech. Z našich minulých průzkumů ve spolupráci s NMS Market Research totiž vyplývá, že pouhé desetině Čechů nebrání nic v tom, aby žili zdravě. Rádi bychom ale, aby povědomí o zdravých životních návycích rezonovalo společností a z 45 % sportujících Čechů se stalo mnohem vyšší číslo,“ zmiňuje Miroslav Rech.

Miroslav Rech si uvědomuje náročnost výzev, které před ním stojí. Společnost se chce zaměřit na rozšiřování a stabilitu partnerské sítě, ale také na využití automatizace a technologií za cílem zkvalitnění služeb a efektivity práce. Nově tak budou uživatelé moci začít využívat čistě virtuální karty MultiSport nebo sportovat za výhodnou cenu již při studiích na středních či vysokých školách. Hnacím motorem jádra firmy bude také zkvalitnění a vývoj oblasti Fair Play, která narovnává spolupráci s partnery a analyzuje chování uživatelů. Všechny tyto dílčí věci by tak měly samozřejmě přinést i další příležitosti nejen ve formování produktů, ale i v podobě pracovních pozic pro potenciální zaměstnance. „Chceme se posouvat, růst a vyvíjet se, k tomu však neodmyslitelně patří také stabilita, zázemí, spokojení a kvalifikovaní zaměstnanci, ale i kvalita produktu,“  uzavírá Rech.

wave

Další tipy na čtení