Na co se nás často ptáte?

Mohu svoji kartu MultiSport půjčovat kamarádovi?

Bohužel nikoliv. Karty jsou nepřenosné a může je využívat pouze jejich držitel uvedený na kartě.

Mohu si objednat Doprovodnou / Dětskou kartu bez zaměstnanecké?

Toto bohužel možné není. Abychom zamezili zneužívání Doprovodných / Dětských karet, jsou doprovodné přímo navázány na zaměstnanecké karty.

Fungují karty MultiSport pro rodinné příslušníky samostatně nebo musíme chodit cvičit spolu?

Tyto karty fungují samostatně. Její držitel má stejná oprávnění jako majitel standardní zaměstnanecké karty MultiSport.

Mohu získat kartu MultiSport i pro své rodinné příslušníky nebo kamarády?

Ano. K jedné zaměstnanecké kartě je možné získat jednu takzvanou Doprovodnou kartu pro dospělou osobu a až tři Dětské karty, platné do 15 let. Doprovodnou kartu nabízíme výhradně pro rodinné příslušníky nebo životní partnery – tedy nikoliv pro kamarády. Je však na vašem zaměstnavateli, zda tyto karty podporuje, proto se obraťte na vaše personální oddělení.

Končí mi zaměstnanecký poměr, ale karta je ještě platná. Co to pro mne znamená?

To záleží na konkrétní spolupráci mezi společností MultiSport Benefit a vaším zaměstnavatelem, ale standardní postup je, že platnost karty končí s posledním dnem ve vašem stávajícím zaměstnání.

Kartě skončila platnost. Co s ní?

V takovém případě nám prosím vraťte kartu zpět. I s tímto vám samozřejmě pomůže vaše personální oddělení.

Co mám dělat, pokud jsem kartu ztratil/a?

Nepanikařte – stačí ztrátu nahlásit na personálním oddělení vašeho zaměstnavatele. My vám poté vystavíme novou kartu bez jakéhokoliv poplatku. Bohužel si ale budete během této přechodné doby hradit všechny jinak zvýhodněné vstupy.

Mohu využívání karty MultiSport nějakým způsobem přerušit?

V tomto případě se informujte na HR oddělení, kde vám personalista/tka sdělí konkrétní možnosti, vždy totiž záleží na konkrétní spolupráci mezi společností MultiSport Benefit a vaším zaměstnavatelem. Standardní postup je, že přerušení je možné pouze z vážných zdravotních důvodů, které podložíte potvrzením od lékaře o neschopnosti vykonávat sport.

V mém oblíbeném zařízení zatím kartu MultiSport neakceptují, mohu to nějak ovlivnit?

Samozřejmě. Partnerskou síť rozšiřujeme právě na základě vašich návrhů a požadavků. Pokud máte konkrétní návrh, pošlete nám ho prostřednictvím kontaktního formuláře. Náš tým ověří, zdali je zařízení pro zařazení do partnerské sítě vhodné. Pokud ano, uděláme vše, abychom vám ho co nejdříve mohli představit jako novinku!

Mohu si prostřednictvím MultiSportu domlouvat rezervace na kurty nebo lekce?

Bohužel – toto zatím neumožňujeme. Vše je třeba domlouvat s konkrétním zařízením. Ve výpisu našich partnerů ale najdete vše potřebné, abyste ho mohli kontaktovat sami.

Mohu využívat svou kartu MultiSport i v zahraničí?

V současné době můžete kartu využívat i v partnerských zařízeních na Slovensku. Podívejte se, o která se jedná.  K dispozici je vám tedy více než 2 000 zařízení v Česku a na Slovensku. MultiSport najdete i v Polsku či Bulharsku, zde bohužel zatím českou kartu MultiSport využívat nelze.

Jak zjistím, kde všude mohu využít kartu MultiSport?

V současnosti nabízíme volné / zvýhodněné vstupy do více než 2 000 zařízení v Česku a na Slovensku. Vybírat si můžete z více než 260 pohybových i relaxačních aktivit ve 360 městech. Pomocí našeho vyhledávače vybírejte lokalitu nebo svoji oblíbenou činnost, u každého zařízení najdete i detaily (kontakt, nutnost rezervace, výpis aktivit, které lze čerpat, informace o doplatcích atd.).

Platím za vstup nějaký poplatek na místě?

V 99 % případů je vstup volný. Pokud tomu tak není, uvádíme to přímo v detailu u konkrétního partnera, případně v podmínkách užívání karty MultiSport, které jsou zveřejněné zde. POZOR: zařízení může nad rámec vstupu požadovat například vratnou zálohu na rezervaci nebo náčiní. Toto karta MultiSport nekryje.