fbpx

Na co se nás často ptáte?

Co je karta MultiSport?

Karta MultiSport je volnočasový zaměstnanecký benefit, který vám umožňuje každý den jeden volný či zvýhodněný vstup do partnerské sítě relaxačních a pohybových zařízení po celé ČR a vyzkoušet si tak rozmanitou nabídku aktivit. Navíc ke standardnímu vstupu můžete jezdit 2x denně na 60 minut na sdílených kolech a změřit se 1x za kalendářní půlrok přístrojem InBody.  Kartu lze využít i na Slovensku.

Jak mohu kartu MultiSport získat?

Jde o výhradně zaměstnanecký benefit, který lze získat pouze prostřednictvím svého zaměstnavatele. V případě, že váš zaměstnavatel tento benefit zatím neposkytuje, neváhejte a doporučte nám jej skrze tento formulář. Naše obchodní oddělení vašeho zaměstnavatele následně kontaktuje s detaily možnosti spolupráce.

 

Jak karta MultiSport funguje?

Karta je aktivní od data platnosti, které je uvedené na zadní straně karty. Stačí se jen seznámit s podmínkami používání karty a už si jen podle libosti vyberete, kam vyrazíte! U vstupu do zařízení se vždy prokažte svojí MultiSportkou společně s průkazem totožnosti s fotografií.

Mohu svoji kartu MultiSport někomu zapůjčit?

Bohužel nikoliv. Karty jsou nepřenosné a může je využívat pouze jejich držitel uvedený na kartě.

Mohu si objednat Doprovodnou / Dětskou kartu bez zaměstnanecké?

K vaší zaměstnanecké kartě máte možnost si navíc objednat i doprovodnou a až tři dětské karty pro rodinné příslušníky či partnery. Jsou vždy přímo navázané na zaměstnaneckou MultiSportku, a proto není možné si je objednat samostatně. Kontaktujte svého zaměstnavatele, zda i vy máte možnost si objednat tyto karty.

Lze využít doprovodné a dětské karty samostatně nebo musíme zařízení navštěvovat společně?

Všechny karty fungují pro vstup do zařízení samostatně. Držitel doprovodné či dětské karty může navštěvovat zařízení nezávisle na držiteli zaměstnanecké MultiSportky.

Pro koho mohu objednat doprovodné karty?

Doprovodnou kartu MultiSport můžete získat výhradně pro rodinné příslušníky nebo životní partnery, nikoli tedy pro kamarády. K jedné zaměstnanecké kartě je možné získat jednu takzvanou Doprovodnou kartu pro dospělou osobu a až tři Dětské karty, platné do 15 let. Je však na vašem zaměstnavateli, zda vám umožní objednání těchto karet, a proto se obraťte na vaše personální oddělení.

Končí mi zaměstnanecký poměr, ale karta je ještě platná. Co to pro mě znamená?

To záleží na konkrétní spolupráci mezi společností MultiSport Benefit a vaším zaměstnavatelem. Standardní postup je, že platnost karty končí s posledním dnem ve vašem stávajícím zaměstnání.

Kartě skončila platnost. Co s ní?

Karta je v tomto případě nefunkční a můžete ji tak skartovat a zrecyklovat.

Co mám dělat, pokud jsem kartu ztratil/a?

Duplikát/novou kartu si objednejte stejným způsobem jako jste si objednali kartu MultiSport předtím. Novou kartu vám bezplatně vystavíme a zašleme do pěti pracovních dní. Během této přechodné doby si hradíte vstupy na aktivity sami a není možné tak žádat o refundaci. V případě potřeby se neváhejte obrátit na vaše personální oddělení či naši infolinku.

Mohu využívání karty MultiSport nějakým způsobem přerušit?

Informujte se na svém personálním oddělení, zda je to možné a za jakých podmínek kartu přerušit. Pozastavení je možné pouze ze zdravotních důvodů. V ostatních případech je třeba kartu zrušit s možností obnovení po uplynutí šestiměsíční stop periody. Stop perioda se neuplatňuje v případě, že měníte zaměstnavatele.

V mém oblíbeném zařízení zatím kartu MultiSport neakceptují, mohu to nějak ovlivnit?

Partnerskou síť neustále rozšiřujeme, a to i na základě vašich doporučení. Pokud máte své oblíbené zařízení, které nepřijímá karty MultiSport, stačí vyplnit tento formulář. Pokud zařízení splňuje kritéria podmínek pro zařazení, rádi jej kontaktujeme.

Mohu si prostřednictvím MultiSportu domlouvat rezervace v zařízení?

Vše je třeba domlouvat s konkrétním zařízením. Na mapa.multisport.cz najdete vše potřebné, abyste jej mohli kontaktovat a případně si udělat rezervaci.

Mohu využívat svou kartu MultiSport i v zahraničí?

Kartu můžete využívat i na Slovensku dle podmínek daného zařízení. Aktivity hledejte na multi-sport.sk.

Jak zjistím, kde všude mohu využít kartu MultiSport?

Aktivity a zařízení hledejte na mapa.multisport.cz. Filtrovat můžete dle lokality či typu aktivity. Nezapomeňte si ve filtru nastavit správný typ karty, který využíváte (Stříbrná, FKSP, Dítě, Student).

Platím za vstup nějaký poplatek na místě?

Do téměř 98 % zařízení je vstup volný. Pokud tomu tak není, uvádíme to přímo v detailu konkrétního partnera nebo v podmínkách užívání karty MultiSport. Zařízení může nad rámec vstupu požadovat například vratnou zálohu na rezervace či zámek. Karta MultiSport tyto služby navíc nehradí.

V jaké případě lze žádat o náhradu vstupu?

Náhradu lze uplatnit pouze v případě, že máte platnou MultiSportku a prokázali jste se s ní u vstupu. Jedná se např. o technické důvody, kdy nelze kartu načíst. V tomto případě uhraďte vstup a uschovejte si účtenku. Poté vyplňte reklamační formulář a v případě uznání žádosti vám bude částka vrácena do 30. dnů od podání žádosti.

Karta na sportovišti mi nefunguje, co mám dělat?

Kontaktujte nás mezi 8-17h ve všední dny na telefonním čísle 220 188 700 a my vám pomůžeme problém vyřešit. Mimo pracovní dobu nás kontaktujte na e-mailu info@multisport.cz. Můžete si také vstup uhradit a následně účtenku zaslat přes reklamační formulář. V případě uznání žádosti vám bude částka vrácena do 30. dnů od podání žádosti.

Co to je platforma My MultiSport?

My MultiSport je platforma, díky které můžete čerpat ještě více výhod ke kartě MultiSport. Online cvičení pro dospělé i děti, tematické články a lákavé odměny. Pro čerpání výhod je zapotřebí registrace své MultiSportky na my.multisport.cz.

Musím se registrovat do My MultiSport?

V případě, že vaše karta MultiSport či její objednávka podléhá správě v My MultiSport, tak je registrace potřeba. Pokud chcete čerpat pouze další výhody ke kartě MultiSport, tak vám registraci můžeme jedině doporučit.

Dostal/a jsem obálku s kartou MultiSport. Co mám dělat dál?

Karta je aktivní od data platnosti, které je uvedené na zadní straně karty. Stačí se jen seznámit s podmínkami používání karty a už si jen podle libosti vyberete, kam vyrazíte! U vstupu do zařízení se vždy prokažte svojí MultiSportkou společně s průkazem totožnosti s fotografií.