Na co se nás často ptáte?
Pro novou kartu je potřeba vytvořit novou registraci.
Jednou z možností je vytvoření účtu s jiným emailem. Pokud nemáte více emailových adres, kontaktujte nás na info@multisport.cz, nebo na telefonním čísle +420 220 188 700 spolu s číslem staré karty. Původní registraci Vám odstraníme a email pro novou registraci uvolníme.
Každý držitel karty se zaměstnaneckou nebo doprovodnou MultiSportkou může používat virtuální kartu. Je pouze nutné stáhnout mobilní aplikaci My MultiSport a projít několik jednoduchých kroků pro změnu z plastové karty na virtuální.
Za změnu na virtuální kartu nejsou vyžadovány žádné dodatečné doplatky.
Můžete mít pouze jednu aktivní kartu. Buď dál pokračujte v používání plastové karty, nebo si ji vyměňte za virtuální pomocí mobilní aplikace My MultiSport. Po změně na virtuální kartu už tu plastovou nebudete potřebovat. V případě, že byste chtěli zpět plastovou kartu, kontaktuje nás na info@multisport.cz nebo se obraťte na svého zaměstnavatele.
Pokud už máte svůj účet na My MultiSport, nemusíte si kvůli mobilní aplikaci vytvářet nový. Stačí se pouze přihlásit svou e-mailovou adresou a heslem.
Pokud nemáte svůj účet na My MultiSport, klikněte na „Vytvořit účet“ a následujte kroky pro dokončení registrace.
Když se pokouším o vytvoření účtu v mobilní aplikaci, zobrazuje se mi hláška o tom, že již účet vytvořený mám, ale nevybavuji si, že bych si někdy nějaký vytvářel/a. Co mám dělat?
To znamená, že vaše karta nebo e-mailová adresa už je registrovaná v My MultiSport. Pokud si nepamatujete heslo, klikněte na „Obnovit heslo“ na hlavní obrazovce pro obdržení e-mailu s odkazem pro obnovení hesla.
Pro používání virtuální karty potřebujete mít vlastní účet na My MultiSport a být do něj přihlášeni. Jedině poté si můžete konfigurovat svou virtuální kartu. Nicméně i bez vytváření účtu si můžete v mobilní aplikaci My MultiSport najít sportoviště, která karta MultiSport nabízí.
Prosíme o následování kroků ve vaší mobilní aplikaci My MultiSport. Po přihlášení do vašeho účtu My MultiSport bude potřeba poskytnout vaši fotku a vaše telefonní číslo.
Fotka musí být dobře zaostřená a vaše tvář musí být snadno rozeznatelná. Můžete svou fotku vybrat z knihovny nebo se vyfotit telefonem.
Abyste mohli využívat svou virtuální kartu naplno, musíte nahrát fotku, která bude po potvrzení při první návštěvě sportoviště dostatečnou identifikací pro další návštěvy. Tím pádem není příště potřeba brát s sebou průkaz totožnosti.
Ano, svou fotku si můžete pomocí mobilní aplikace My MultiSport změnit. Pamatujte, že počet možností změnit fotku je omezen. Pokud máte jakékoliv problémy se změnou fotky, prosím kontaktujte nás.
Vaše fotky nikam neukládáme. Zůstanou pouze na vašem zařízení, spojené s vaší virtuální kartou a budou použity pouze za účelem ověření vaší totožnosti při návštěvě sportoviště.
Vzhledem k tomu, že MultiSportka je vaše osobní karta, která nesmí být použita někým jiným, slouží telefonní číslo jako další způsob ověření, že karta bude používána pouze vaším zařízením.
Vaše telefonní číslo slouží jako pomocné ověření vaší virtuální karty. Možná vám také budeme muset volat nebo poslat SMS v případě potřeby sdělit vám důležité informace ohledně služeb MultiSportu.
Pokud jste zaškrtli políčko o souhlasu s marketingovými sděleními při nastavování virtuální karty, budeme vám také poskytovat novinky ze světa MultiSportu.
Pro každého zaměstnavatele je tato doba různá. Proto po dokončení procesu konfigurace obdržíte v aplikaci zprávu s přesným datem, od kterého můžete začít používat svou virtuální kartu.
Příklad 1) Pokud máte kartu aktivní, tak i vaše virtuální karta bude aktivní ihned po přepnutí.
Příklad 2) Pokud máte kartu, která zatím není aktivní, ale bude aktivní od 1. dne následujícího měsíce, můžete se přepnout na virtuální kartu. Ta ale bude aktivní až od 1. dne následujícího měsíce, stejně jako by byla plastová. V aplikaci uvidíte, od kdy bude karta aktivní.
Nezapomeňte, že přepnutím na virtuální kartu přestává platit karta plastová.
Svou virtuální kartu můžete používat na jediném zařízení, ale ostatní prvky aplikace My MultiSport (seznam sportovišť, mapa), můžete používat na libovolném počtu zařízení.
Pro změnu zařízení, na kterém využíváte svou virtuální kartu, si stáhněte mobilní aplikaci na novém zařízení a přihlaste se pomocí svého účtu. Budete vyzvání k potvrzení změny zařízení a virtuální karta na vašem starém zařízení přestane fungovat. Počet změn zařízení je limitován. V případě problému kontaktujte infolinku.
Pokud je vaše MultiSportka neaktivní, nebudete ji moci použít pro vstupy do sportovišť, ale aplikace si vaše data zachová. Nebudete tak muset znovu zadávat své údaje nebo znovu konfigurovat svou virtuální kartu, až se MultiSportku rozhodnete opět aktivovat.
Stačí jen stáhnout mobilní aplikaci do nového zařízení a nastavit svou virtuální kartu pomocí několika jednoduchých kroků. Jakmile dokončíte tento proces, budete moci využívat svou virtuální kartu na novém zařízení a stará karta již nebude fungovat. V případě potřeby nás můžete kontaktovat.
Při první návštěvě sportoviště s virtuální kartou běžte v mobilní aplikaci do složky Moje karta a klikněte na „Ověřit fotku“ a ukažte svou fotku na recepci sportoviště společně se svým průkazem totožnosti. Zaměstnanec sportoviště si porovná fotku v aplikaci s fotkou na vašem průkazu totožnosti a poté potvrdí vaši identifikaci. Ve své aplikaci uvidíte, že vaše fotka byla ověřena. Díky tomu se při dalších návštěvách sportovišť stačí prokázat fotkou a jménem v aplikaci bez nutnosti ukazovat průkaz totožnosti.
Stačí otevřít mobilní aplikaci My MultiSport, otevřít složku Moje karta ve spodním menu a kliknout na Skenovat kartu. Zobrazí se QR kód. Tento QR kód je potřeba ukázat na recepci zaměstnanci sportoviště, aby bylo možné kód naskenovat a zapsat tak vaši návštěvu.
Ujistěte se, že vaše karta je aktivní a že je vaše zařízení připojeno k internetu. Pokud oba požadavky splňujete a QR kód i přesto nelze načíst, kontaktujte nás na +420 220 188 700. Po telefonickém ověření karty s infolinkou MultiSportu vaši návštěvu může sportoviště zaznamenat na papírový formulář.
V případě, že sportoviště nemá čtečku QR kódů nebo není možné čtečku QR kódu použít, najděte svůj „Offline kód“ umístěný pod QR kódem na vaší virtuální kartě a toto číslo sdělte zaměstnanci sportoviště. Vstup vám takto bude umožněn.