Na co se nás často ptáte?
Karta MultiSport je volnočasový zaměstnanecký benefit, který vám umožňuje každý den jeden volný či zvýhodněný vstup do partnerské sítě relaxačních a pohybových zařízení po celé ČR a vyzkoušet si tak rozmanitou nabídku aktivit. Navíc ke standardnímu vstupu můžete jezdit 2× denně na 60 minut na sdílených kolech a změřit se 1× za kalendářní půlrok přístrojem InBody. Kartu lze využít i na Slovensku.
MultiSportka je aktivní od data platnosti, které je uvedené na zadní straně karty. Stačí se jen seznámit s podmínkami používání a pak už si jen vybrat, kam vyrazíte! U vstupu do zařízení se vždy prokažte svojí MultiSportkou společně s průkazem totožnosti s fotografií.
Bohužel nikoliv. Karty jsou nepřenosné a může je využívat pouze jejich držitel uvedený na kartě.
K vaší zaměstnanecké kartě máte možnost si navíc objednat i doprovodnou a až tři dětské karty pro rodinné příslušníky či partnery. Jsou vždy přímo navázané na zaměstnaneckou MultiSportku, a proto není možné si je objednat samostatně. Kontaktujte svého zaměstnavatele, zda i vy máte možnost si objednat tyto karty.
Všechny karty fungují pro vstup do zařízení samostatně. Držitel doprovodné či dětské karty může navštěvovat zařízení nezávisle na držiteli zaměstnanecké MultiSportky.
Doprovodnou kartu MultiSport můžete získat výhradně pro rodinné příslušníky nebo životní partnery, nikoli tedy pro kamarády. K jedné zaměstnanecké kartě je možné získat jednu doprovodnou kartu pro dospělou osobu a až tři dětské karty, platné do 15 let. Je však na vašem zaměstnavateli, zda vám umožní objednání těchto karet, a proto se obraťte na vaše personální oddělení.
Jedná se o pilotní (testovací) provoz nového produktu pouze pro nové klienty. Karta má omezenou platnost, lze ji použít pouze v těchto krajích: Jihočeském, Karlovarském, Královéhradeckém, Olomouckém, Pardubickém, Ústeckém, Vysočině a Zlínském.
Na kartu MultiSport LITE je možné uplatnit 1 vstup denně do partnerského sportoviště v uvedených krajích, 2x za den využít bike sharing na 60 minut a 1x za kalendářní pololetí na měření InBody.
Ke kartě není možné objednat doprovodnou ani dětské karty a lze ji využívat v „plastové“ i „virtuální“ podobě.
To záleží na konkrétní spolupráci mezi společností MultiSport Benefit a vaším zaměstnavatelem. Standardní postup je, že platnost karty končí s posledním dnem ve vašem stávajícím zaměstnání.
Karta je v tomto případě nefunkční a můžete ji tak skartovat a zrecyklovat.
Duplikát/novou kartu si objednejte stejným způsobem, jako jste si objednali MultiSportku předtím. Novou kartu vám bezplatně vystavíme a zašleme do pěti pracovních dní. Během této přechodné doby si hradíte vstupy na aktivity sami a není možné tak žádat o refundaci. V případě potřeby se obraťte na své personální oddělení či naši infolinku.
Informujte se na svém personálním oddělení, zda je to možné a za jakých podmínek kartu přerušit. Pozastavení je možné pouze ze zdravotních důvodů. V ostatních případech je třeba kartu zrušit s možností obnovení po uplynutí šestiměsíční stop periody. Stop perioda se neuplatňuje v případě, že měníte zaměstnavatele.
Partnerskou síť neustále rozšiřujeme, a to i na základě vašich doporučení. Pokud máte své oblíbené zařízení, které nepřijímá karty MultiSport, stačí vyplnit tento formulář. Pokud zařízení splňuje kritéria podmínek pro zařazení, rádi ho kontaktujeme.
Vše je třeba domlouvat s konkrétním zařízením. Na mapa.multisport.cz najdete vše potřebné, abyste ho mohli kontaktovat a případně si udělat rezervaci.
Kartu můžete využívat i na Slovensku dle podmínek daného zařízení. Aktivity hledejte na multi-sport.sk.
Do téměř 98 % zařízení je vstup volný. Pokud tomu tak není, uvádíme to přímo v detailu konkrétního partnera na mapa.multisport.cz filtr s doplatkem nebo v podmínkách užívání karty MultiSport. Zařízení může nad rámec vstupu požadovat například vratnou zálohu na rezervace či zámek. MultiSportka tyto služby navíc nehradí.
Náhradu lze uplatnit pouze v případě, že máte platnou MultiSportku a prokázali jste se s ní u vstupu. Jedná se např. o technické důvody, kdy nelze kartu načíst. V tomto případě uhraďte vstup a uschovejte si účtenku. Poté vyplňte reklamační formulář a v případě uznání žádosti vám bude částka vrácena do 30 dnů od podání žádosti.
Kontaktujte nás mezi 8.00–17.00 ve všední dny na telefonním čísle 220 188 700 a my vám pomůžeme problém vyřešit. Mimo pracovní dobu nás kontaktujte na e-mailu info@multisport.cz. Můžete si také vstup uhradit a následně účtenku zaslat přes reklamační formulář. V případě uznání žádosti vám bude částka vrácena do 30 dnů od podání žádosti.
My MultiSport je platforma, díky které můžete čerpat ještě více výhod ke kartě MultiSport. Online cvičení pro dospělé i děti, tematické články a lákavé odměny. Pro čerpání výhod zaregistrujte svou MultiSportku na my.multisport.cz.
V případě, že vaše karta MultiSport či její objednávka podléhá správě v My MultiSport, tak je registrace potřeba. Pokud chcete čerpat pouze další výhody ke kartě MultiSport, tak vám registraci můžeme jedině doporučit.
Karta je aktivní od data platnosti, které je uvedené na zadní straně MultiSportky. Stačí se jen seznámit s podmínkami používání a už si jen podle libosti vyberete, kam vyrazíte! U vstupu do zařízení se vždy prokažte svojí MultiSportkou společně s průkazem totožnosti s fotografií.