Administrative Support
Do MultiSportu hledáme dočasně nového kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže na oddělení Customer Care na DPP/DPČ. 😊
Co bude tvým posláním?
- Zpracovávání smluv
- Příprava, kontrola a archivace smluvní dokumentace dle interních postupů.
- Evidence smluv
- Vedení a aktualizace přehledné databáze uzavřených smluv, správa platnosti a termínů.
- Evidence čteček
- Správa a administrace vydaných čteček, včetně aktualizace evidence a předávání/vracení zařízení.
- Telefonická komunikace s klienty (příležitostně)
- Chceš pracovat na cca 20/týdně, dle našich potřeb a Tvých časových možností.
Jaké zkušenosti bys měl mít:
- Organizační schopnosti a pečlivost
Schopnost pracovat systematicky, sledovat termíny a udržovat pořádek ve fyzické i digitální dokumentaci.
- Uživatelská znalost práce na PC
Zvládnutí práce s MS Office (zejména Excel a Word).
- Komunikační dovednosti
- Samostatnost a spolehlivost
Schopnost zodpovědně si organizovat práci a dotahovat úkoly do konce.
Na co se u nás můžeš těšit
- Máme moc fajn vedení firmy a neformální přátelské prostředí s uvolněnou atmosférou.
- Worklife balanc nám rozhodně není cizí!
- Pořád se děje něco nového, takže stereotyp a nudu tu rozhodně nečekej.
- Je tu prostor pro realizaci vlastních nápadů a kreativity.
- Máme příjemné a moderní kanceláře u metra Pražského Povstání.
- Pracujeme pro brand a produkt, který si prostě zamiluješ.
- A TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ … Super tým kolegů, kteří táhnou za jeden provaz.
Tak co? Chceš se stát
MultiSporťákem?
Pak neváhej, pošli svůj životopis a pár slov o sobě
a Táňa se ti v nejbližších dnech ozve!
Pošli nám něco o sobě
Pokud jsme tě zaujali, pošli svůj životopis a pár slov o sobě.