fbpx

Na co se nás často ptáte?

Mám nárok na používání virtuální karty?

Každý držitel karty se zaměstnaneckou nebo doprovodnou kartou MultiSport může používat virtuální kartu. Je pouze nutné stáhnout mobilní aplikaci My MultiSport a projít několik jednoduchých kroků pro změnu z plastové karty na virtuální.

Jsou za používání virtuální karty nějaké poplatky?

Za změnu na virtuální kartu nejsou vyžadovány žádné dodatečné doplatky.

Mohu využívat zároveň plastovou kartu a virtuální kartu?

Můžete mít pouze jednu aktivní kartu. Buď dál pokračujte v používání plastové karty nebo si ji vyměňte za virtuální kartu pomocí mobilní aplikace My MultiSport. Po změně na virtuální kartu už tu plastovou nebudete potřebovat.

Musím si na My MultiSport vytvářet účet?

Pokud už máte svůj účet na My MultiSport, nemusíte si kvůli mobilní aplikaci vytvářet nový. Stačí se pouze přihlásit svou e-mailovou adresou a svým heslem.

Pokud nemáte svůj účet na My MultiSport, klikněte na „Vytvořit účet“ a následujte kroky pro dokončení registrace.

Když se pokouším o vytvoření účtu v mobilní aplikaci, zobrazuje se mi hláška o tom, že již účet vytvořený mám, ale nevybavuji si, že bych si někdy nějaký vytvářel/a. Co mám dělat?

To znamená, že vaše karta nebo e-mailová adresa už je registrovaná v My MultiSport. Pokud si nepamatujete heslo, klikněte na „Obnovit heslo“ na hlavní obrazovce pro obdržení e-mailu s odkazem pro obnovení hesla.

Nechci si vytvářet účet na My MultiSport. Mohu i tak používat virtuální kartu?

Pro používání virtuální karty potřebujete mít vlastní účet na My MultiSport a být do něj přihlášeni. Jedině poté si můžete konfigurovat svou virtuální kartu. Nicméně i bez vytváření účtu si můžete v mobilní aplikaci My MultiSport najít sportoviště, která karta MultiSport nabízí.

Jaké jsou požadavky na nastavení mojí virtuální karty?

Prosíme o následování kroků ve vaší mobilní aplikaci My MultiSport. Po přihlášení do vašeho účtu My MultiSport bude potřeba poskytnout vaši fotku a vaše telefonní číslo.

Jaké požadavky musí fotka splňovat pro účely mobilní aplikace?

Fotka musí být dobře zaostřená a vaše tvář musí být snadno rozeznatelná. Můžete svou fotku vybrat z knihovny nebo pořídit fotku pomocí svého telefonu.

Mohu používat virtuální kartu bez nastavení fotky?

Abyste mohli využívat svou virtuální kartu naplno, musíte nahrát fotku, která bude po potvrzení při první návštěvě sportoviště dostatečnou identifikací pro další návštěvy. Tím pádem není příště potřeba brát s sebou průkaz totožnosti, není to skvělé?

Je možné v aplikaci fotku změnit?

Ano, svou fotku si můžete pomocí mobilní aplikace My MultiSport změnit. Pamatujte, že počet možností změnit fotku je omezen. Pokud máte jakékoliv problémy se změnou fotky, prosím kontaktujte nás.

Kde budou moje fotky uloženy?

Vaše fotky nikam neukládáme. Zůstanou pouze na vašem zařízení, spojené s vaší virtuální kartou a budou použity pouze za účelem ověření vaší totožnosti při návštěvě sportoviště.

Mohu používat virtuální kartu bez zadání telefonního čísla?

Vzhledem k tomu, že karta MultiSport je vaše osobní karta, která nesmí být použita někým jiným, slouží telefonní číslo jako další způsob ověření, že karta bude používána pouze vaším zařízením.

Na co budete používat mé telefonní číslo?

Vaše telefonní číslo slouží jako pomocné ověření vaší virtuální karty. Možná vám také budeme muset volat nebo poslat SMS v případě potřeby sdělit vám důležité informace ohledně služeb MultiSportu.

Pokud jste zaškrtli políčko o souhlasu s marketingovými sděleními při nastavování virtuální karty, budeme vám také poskytovat novinky ze světa MultiSportu.

Když nemám aktivní kartu MultiSport, bude má aplikace fungovat? Zůstanou mi nastavení a data aplikace?

Pokud je vaše MultiSportka neaktivní, nebudete ji moci použít pro vstupy do sportovišť, ale aplikace si vaše data zachová. Nebudete tak muset znovu zadávat své údaje nebo znovu konfigurovat svou virtuální kartu, až se rozhodnete opět aktivovat svou kartu MultiSport.

Co když mi bude telefon odcizen nebo přestane pracovat?

Stačí jen stáhnout mobilní aplikaci do nového zařízení a nastavit svou virtuální kartu pomocí několika jednoduchých kroků. Jakmile dokončíte tento proces, budete moci využívat svou virtuální kartu na novém zařízení a stará karta již nebude fungovat. V případě potřeby nás můžete kontaktovat.

Jdu poprvé navštívit sportoviště s virtuální kartou. Co mám dělat?

Při první návštěvě sportoviště s virtuální kartou běžte v mobilní aplikaci do složky Moje karta a klikněte na „Ověřit fotku na sportovišti“ a ukažte svou fotku na recepci sportoviště společně se svým průkazem totožnosti. Zaměstnanec sportoviště si porovná fotku v aplikaci s fotkou na vašem průkazu totožnosti a poté potvrdí vaši identifikaci. Ve své aplikaci uvidíte, že vaše fotka byla ověřena. Díky tomu se při dalších návštěvách sportovišť stačí prokázat fotkou a jménem v aplikaci bez nutnosti ukazovat průkaz totožnosti.

Jak mohu navštívit sportoviště pomocí mé virtuální karty?

Stačí otevřít mobilní aplikaci My MultiSport, otevřít složku Moje karta ve spodním menu a kliknout na Skenovat kartu. Zobrazí se QR kód. Tento QR kód je potřeba ukázat na recepci zaměstnanci sportoviště, aby bylo možné kód naskenovat a zapsat tak vaši návštěvu.

QR kód vygenerovaný z aplikace mi nefunguje a nelze tak ve sportovišti načíst mou kartu. Co mám dělat?

Ujistěte se, že vaše karta je aktivní a že je vaše zařízení připojeno k internetu. Pokud oba požadavky splňujete a QR kód i přes to nelze načíst, kontaktujte nás na +420 220 188 700. Po telefonickém ověření karty s infolinkou MultiSportu vaši návštěvu může sportoviště zaznamenat na papírový formulář.

Sportoviště, které chci navštívit, nemá způsob, jak načíst mou virtuální kartu. Co mám dělat?

V případě, že sportoviště nemá čtečku QR kódů nebo není možné čtečku QR kódu použít, najděte svůj „Offline kód“ umístěný pod QR kódem na vaší virtuální kartě a toto číslo sdělte zaměstnanci sportoviště. Vstup vám takto bude umožněn.