Telesales Specialist – akvizice & péče
Akvíruj a pečuj po telefonu o malé až střední klienty a buduj s nimi dlouhodobé vztahy.
Hledáme tebe?
- Rád/a mluvíš se zákazníky po telefonu, ale nechceš sedět v klasickém call centru?
- Umíš dotáhnout obchod do konce a rád/a se učíš nové věci?
- Rád/a komunikuješ s lidmi a chceš se zdokonalovat v obchodních dovednostech?
- Dokážeš se zamyslet nad přínosem naších produktů pro klienty?
Pokud ano, pak hledáme právě Tebe!
O čem bude tvá nová práce?
- Péči o firemní klientelu telefonicky a e-mailem s cílem budování a rozvíjení vztahu.
- Rozšiřování programu MultiSport do malých a středních firem.
- Udržování telefonického kontaktu s firemními klienty.
- Informování klientů o novinkách, řešení jejich požadavky a sdílení dalších informačních materiálů.
- Aktivní spolupráci s ostatními odděleními v rámci Sales oddělení i napříč firmou.
- Administrativě spojené s péčí o vlastní portfolio klientů, reportování nadřízenému.
- Podílení se na vytváření týmové a přátelské atmosféry v MultiSportu.

Co je důležité už znát a mít?
- Zkušenost v zákaznickém servisu.
- Zkušenost s prodejem po telefonu, z call centra výhodou.
- Velmi dobrá práce s PC – balíček MS Office nutností.
- Příjemné vystupování do telefonu.
- Aktivní přístup a tah na branku.
- Schopnost práce v týmu i samostatně.
Na co se u nás můžeš těšit?
- Brand, který si prostě zamiluješ.
- Dynamické prostředí zaměřené na rozvoj a neustálé zlepšování.
- Otevřenou komunikaci pro tvé nápady a kreativitu.
- Kariérní a osobní růst díky školením dle individuálně sestaveného plánu rozvoje.
- Kolegové budou i přáteli a podnikneme společně nejrůznější teambuildingy, dny zdraví, workshopy a další akce.
- Sick days, flexibilní pracovní dobu, 25 dní dovolené.
- Dobré občerstvení když slavíme úspěchy, narozeniny, máme týmové snídaně anebo je prostě jen ovocný den.
- Kartu MultiSport, s níž můžeš sportovat každý den, a to je přece to nejdůležitější.
Pošli nám něco o sobě
Pokud jsme tě zaujali, pošli svůj životopis a pár slov o sobě.