Specialista/ka zákaznické péče | Brno

Staň se hvězdnou oporou našich klientů a řeš jejich požadavky po telefonu a e-mailu.

Hledáme tebe?

  • Baví tě podporovat klienty, řešit jejich požadavky a prohlubovat vztahy?
  • Dokážeš se zamyslet nad přínosem naších produktů pro klienty?
  • Láká tě nahlédnout do obchodu a spolupracovat při tom se seniorním obchodníkem?
  • Hledáš prostředí, kde se táhne za jeden provaz?

Pak pro Tebe máme volné místo v týmu Zákaznické péče. Čeká na Tebe spousta práce, takže nudu nečekej!

O čem bude tvá nová práce?

  • Prohlubování a udržování vztahů s klienty, příležitostně i o osobním setkání. Především však komunikace po telefonu a e-mailu.
  • Přijímání objednávek, jejich zpracovávání a připravování podkladů k fakturaci.
  • Řešení dotazů a případných nesrovnalostí ohledně objednávek, emailem i telefonicky.
  • Práce v interním systému, aktualizování a spravování údajů o klientech.
  • Úzká spolupráce s kolegou z obchodní péče – utužování vztahů s klientem, podílení se na přípravě marketingových materiálů, dodatků apod..
  • Komunikace v týmu i napříč odděleními.
  • Podílení se na vytváření týmové a přátelské atmosféry v MultiSportu.
Hledáme tebe!
Kateřina Poláková

Kateřina Poláková

Customer Care Team leader

Přidej se do mého týmu, který pečuje o naše klienty, zpracovává podklady pro faktury a řeší nejrůznější dotazy našich klientů :) V rámci týmu bys měl/a kolegy v Praze i v Brně.

#

Co je důležité už znát a mít?

  • Velmi dobrou práci s PC – balíček MS Office nutností (Excel, PowerPoint).
  • Zkušenost ze zákaznického servisu.
  • Skvělé komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost dobře si zorganizovat čas, v souvislosti s větším náporem práce v určitém období.
  • Obchodní myšlení a orientaci na kvalitní výsledek.
  • Pozitivní a proaktivní přístup – u nás ti nikdo nestojí za zády.
  • Proklientský přístup.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Brand a produkt, který si prostě zamiluješ.
  • Skvělý tým kolegů, který ti se vším pomůže a podpoří tě.
  • Dynamické prostředí zaměřené na rozvoj a neustálé zlepšování.
  • Otevřenou komunikaci pro tvé nápady a kreativitu.
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie.
  • Home office, sick days, pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené a dny dovolené navíc (za odpracované roky).
  • Dobré občerstvení, když slavíme úspěchy, narozeniny, máme týmové snídaně anebo je prostě jen ovocný den.
  • Kartu MultiSport, s níž můžeš sportovat každý den, a to je přece to nejdůležitější.

Pošli nám něco o sobě

Pokud jsme tě zaujali, pošli svůj životopis a pár slov o sobě.